Általános szerződési feltételek (ÁSZF)
www.genkulcsok.hu – hatályos ettől a naptól: 2021. május 22.
Üdvözöljük honlapunkon! Köszönjük, hogy vásárlása során megtisztel bennünket bizalmával!
Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!
Impresszum: a Szolgáltató (Eladó, Vállalkozás) adatai
Cégszerű megnevezés: Nagy Katalin egyéni vállalkozó
- Nyilvántartási száma: 57477437
- Adószáma: 70976360-1-43
- Statisztikai számjel: 70976360-8559-231-01
- Székhely: Magyarország, 1222 Budapest, Bérkocsi utca 5.
- Főtevékenysége: 855901 – M.n.s. egyéb oktatás
- Telefonszám: +36 204201240
- E-mail: info@genkulcsok.hu
- Honlap: www.genkulcsok.hu
- Bankszámlaszám: 16200151-18571767 (Nagy Katalin E.V., Magnet Bank)
Vásárlási feltételek
- Teljesítés módjai: házhoz szállítás, felvevőpont
- Teljesítés költsége: szállítási feltételek szerint
Reklamáció
- E-mail: info@genkulcsok.hu
- Telefon: +36 204201240
Tárhelyszolgáltató adatai
- Neve: SCALEWAY SAS
- Címe: 8 rue de la Ville l’Evêque, 75008 Paris, France
- Telefonszám: +33 (0)1 84 13 00 00
- E-mail: scalewayteam@scaleway.com
Hogyan rendelheti meg termékeinket?
- A vásárláshoz nincs szükség regisztrációra.
- A „Termékek” oldalon kiválaszthatja a megvásárolni kívánt könyvet vagy más terméket.
- A kiválasztott terméket a kosárba helyezheti. A „ Kosár” tartalmát e gombra kattintva ellenőrizheti , illetve megváltoztathatja.
- A szállítás módját a „Kosár”, illetve a „Pénztár” felületen állíthatja be.
A következő szállítási módok közül választhat:
- FoxPost szállítás csomagautomatába.
- FoxPost házhoz szállítás megadott címre.
- A szállítási költség magában foglalja a csomagolás és kezelés árát és a szolgáltató aktuális ártáblázata szerint változhat.
- A fizetés a „Pénztár” oldalon történik.
- Közvetlen átutalással: Nagy Katalin E.V., Magnet Banknál vezetett számlájára.
(16200151-18571767). Ne felejtse el a közlemény rovatba beírni a rendelés számát. - Bankkártyával: a Barion pénzügyi szolgáltató biztonságos felületén keresztül.
- A „Pénztár” oldalon beállíthatja a számlázási adatokat, és azt is, ha más címre kéri a szállítást.
- Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása és a „Nem vagyok robot” bejelölése kötelező.
- A rendelés elküldése után egy összesítő oldalon visszaigazoljuk a rendelést, és megadjuk a rendelés számát. Erről e-mailben is küldünk megerősítést.
- Átutalásos fizetés esetén az utalás beérkezését követően indítjuk a kiszállítást.
Két féle fizetési mód közül választhat:
Rendelés feldolgozása
Megrendelését két munkanapon belül feldolgozzuk.
Tudnivalók a Barion bankkártyás fizetésről
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tud bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni a bankkártya számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrál, soha többé nem kell begépelnie a kártyaadatait egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail cím és jelszó.
Fizetéshez használható:
- Mastercard vagy Maestro bankkártya
- Visa vagy Electron bankkártya
- Amex bankkártya
A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen felára. A regisztráció és a Barion mobil alkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes. Nincs havi díj sem.
A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 256 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizze, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adja meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót. A böngésző zöld színnel jelzi, ha a fizetés biztonságos, és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja.
A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.
További információ és ingyenes regisztráció a Barion oldalán: www.barion.com
https://www.barion.com/hu/adatvedelmi-tajekoztato/
Előreutalás
Amennyiben rendelése ellenértékét banki átutalással kívánja kiegyenlíteni, válassza a „Közvetlen banki átutalás” opciót, és utalja át a megadott összeget Nagy Katalin E.V. 16200151-18571767 (Magnet Bank) számlaszámra.
Átutalásos fizetés esetén a megrendelés vételárát a szállítás megkezdése előtt kell kiegyenlítenie.
Fontos, hogy mindig az adott rendelés pontos összegét utalja, a közlemény rovatban pedig kizárólag csak az adott rendelés bizonylat számát tüntesse fel, másra nincs szükség!
Szállítási és átvételi módok és azok pontos árai
- Foxpost csomagautomatába: 860 Ft szállítás plusz 200 Ft csomagolás
- Foxpost házhoz szállítás: 1600 Ft szállítás plusz 200 Ft csomagolás
Tudnivalók a Foxpost csomagküldő szolgálatról
A webáruházban csomaautomatába illetve házhoz szállításssal megrendelt könyveket a Foxpost csomagküldő vállalat végzi kizárólag magyarországi címre!
Amennyiben Foxpost csomagautomatába kéri a megrendelt csomagot, válassza ki a lakhelyéhez legközelebb eső FOXPOST automatát, és adja meg mobiltelefonszámát.
https://foxpost.hu/uzleti-partnereknek/automata-kereso
Mikor ér oda a címzetthez a csomag?
A rendelés beérkezését követően a csomagot két munkanapon belül eljuttatjuk egy Foxpost feladási automatába, majd onnan a Foxpost 1-3 munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Egyes automatáknál bizonyos időszakban (pl. karácsonyi időszak) esetenként megnövekedhet a kiszállítási idő.
Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, Vevő SMS-ben értesítést kap. Az üzenetben talál egy nyitókódot. Látogasson el az automatához, adja meg az nyitókódot és nyissa ki a rekeszt és vegye át a csomagot.
Fontos: Ne törölje az SMS-t, mert szüksége lehet rá, ha vissza szeretné küldeni a csomagot.
Házhoz küldés esetén általában két-három munkanap a kiszállítási idő, miután a futár átvette a csomagot az automatából.
A csomagot 3 naptári napig őrzik a FOXPOST automatában.
A 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms és email értesítésben található. Ezen időpont után a futár kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvegyék a csomagot. Ha az átvételi időszakban munkaszüneti- vagy ünnepnap van (a hétvégi napok ide nem értendőek), abban az esetben automatikusan meghosszabbodik az átvételi idő.
Ha nem tudja időben átvenni a csomagot, azt a Foxpost visszajuttatja az Eladóhoz, és azt csak újbóli szállítási díj megfizetése esetén tudjuk ismét feladni.
Hogyan veheti át a csomagot?
Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesítik a címzettet. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából.
Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.
A kiszállítást megelőzően sms-ben és email-ben értesítést küldenek a futár érkezési időpontjáról.
Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is.
Házhozszállítás esetén mi történik a csomaggal sikertelen kézbesítés esetén?
A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon. Amennyiben a csomagot nem veszi át a címzett, akkor azt visszaküldik a feladási pontra melynek költsége 500Ft. A csomagot csak újbóli szállítási díj (+500 Ft) megfizetése esetén tudjuk feladni.
Sikertelen kézbesítés esetén e-mail és sms útján küldenek értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. A futár elérhetősége a csomag érkezéséről szóló e-mail és sms értesítésben megtalálható, így szükség esetén a címzett egyeztethet vele a kézbesítés időpontjáról.
Mi a teendő, ha a csomagot sérülten vette át?
Kérjük ebben az esetben készítsen fényképet a csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról (a belső térkitöltő, térelválasztó anyagokról is) és a sérült termékről. Ezután kérjük, hogy töltse ki a Foxpost weboldalán található bejelentési űrlapot. Az űrlaphoz kérjük csatolja a sérülésről készített képeket. Bejelentését ez alapján fogják kivizsgálni, amelyről 30 napon belül tájékoztatást kap.
Amennyiben 14 napon belül elállna a vásárlástól, és a terméket automatába rendelte, a Foxpost útján visszaküldheti a megrendelt terméket. Sétáljon vissza az automatához, ahol korábban átvette a küldeményt. Az érintőképernyőn válassza ki a „Visszaküldés” opciót. Írja be egyedi nyitókódját, amellyel a terméket eredetileg átvette. Az ezután kinyíló rekeszbe tegye vissza a csomagot, majd csukja be az automata ajtaját. A Foxpost visszajuttatja eladóhoz a megrendelt terméket, Eladó pedig visszautalja a termék árát.
Elállási jog gyakorlásának menete
Ha Ön élni kíván elállási jogával, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát kérjük 14 napon belül juttassa el elektronikus úton hozzánk az info@genkulcsok.hu címre. Nyilatkozatát ugyancsak emailben visszaigazoljuk.
Kérjük a megrendelt terméket ezt követően 72 órán belül küldje vissza az Impresszumban megadott címre. A termék Eladó címére történő visszaküldésének költsége Vásárlót terheli. Ha Vásárló eláll a szerződéstől, Eladó a visszáru termék kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a szállítási költséget is. Eladó a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz.
Szavatosság és Jótállás
Hibás teljesítés esetén, (pl. nem a megrendelt könyvet küldtük, vagy az elküldött példány selejtes), kérjük haladéktalanul lépjen velünk kapcsolatba. A legrövidebb időn belül kicseréljük, és a visszaküldés költségeit megtérítjük.
Vonatkozó jogszabályok
A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
- 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
- 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
- 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
- 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
- 1997. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
- 2011. évi CXX. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
- AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)