Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

www.genkulcsok.hu  – hatályos ettől a naptól: 2021. május 22.


Üdvözöljük honlapunkon! Köszönjük, hogy vásárlása során megtisztel bennünket bizalmával!

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

Impresszum: a Szolgáltató (Eladó, Vállalkozás) adatai


Cégszerű megnevezés: Nagy Katalin egyéni vállalkozó
  • Nyilvántartási száma: 57477437
  • Adószáma: 70976360-1-43
  • Statisztikai számjel: 70976360-8559-231-01
  • Székhely: Magyarország, 1222 Budapest, Bérkocsi utca 5.
  • Főtevékenysége: 855901 – M.n.s. egyéb oktatás
  • Telefonszám: +36 204201240
  • E-mail: info@genkulcsok.hu
  • Honlap: www.genkulcsok.hu
  • Bankszámlaszám: 16200151-18571767 (Nagy Katalin E.V., Magnet Bank)
Vásárlási feltételek
  • Teljesítés módjai: házhoz szállítás, felvevőpont
  • Teljesítés költsége: szállítási feltételek szerint
Reklamáció
  • E-mail: info@genkulcsok.hu
  • Telefon: +36 204201240
Tárhelyszolgáltató adatai
  • Neve: SCALEWAY SAS
  • Címe: 8 rue de la Ville l’Evêque, 75008 Paris, France
  • Telefonszám: +33 (0)1 84 13 00 00
  • E-mail: scalewayteam@scaleway.com

 

Hogyan rendelheti meg termékeinket?


  1. A vásárláshoz nincs szükség regisztrációra.
  2. A „Termékek” oldalon kiválaszthatja a megvásárolni kívánt könyvet vagy más terméket.
  3. A kiválasztott terméket a kosárba helyezheti. A „ Kosár” tartalmát e gombra kattintva ellenőrizheti , illetve megváltoztathatja.
  4. A szállítás módját a „Kosár”, illetve a „Pénztár” felületen állíthatja be.

    A következő szállítási módok közül választhat:

    • FoxPost szállítás csomagautomatába.
    • FoxPost házhoz szállítás megadott címre.
  5. A szállítási költség magában foglalja a csomagolás és kezelés árát és a szolgáltató aktuális ártáblázata szerint változhat.
  6. A fizetés a „Pénztár” oldalon történik.
  7. Két féle fizetési mód közül választhat:

    • Közvetlen átutalással: Nagy Katalin E.V., Magnet Banknál vezetett számlájára.
      (16200151-18571767). Ne felejtse el a közlemény rovatba beírni a rendelés számát.
    • Bankkártyával: a Barion pénzügyi szolgáltató biztonságos felületén keresztül.
  8. A „Pénztár” oldalon beállíthatja a számlázási adatokat, és azt is, ha más címre kéri a szállítást.
  9. Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása és a „Nem vagyok robot” bejelölése kötelező.
  10. A rendelés elküldése után egy összesítő oldalon visszaigazoljuk a rendelést, és megadjuk a rendelés számát. Erről e-mailben is küldünk megerősítést.
  11. Átutalásos fizetés esetén az utalás beérkezését követően indítjuk a kiszállítást.

Rendelés feldolgozása


Megrendelését két munkanapon belül feldolgozzuk.

Tudnivalók a Barion bankkártyás fizetésről


A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tud bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni a bankkártya számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrál, soha többé nem kell begépelnie a kártyaadatait egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail cím és jelszó.

Fizetéshez használható:
  • Mastercard vagy Maestro bankkártya
  • Visa vagy Electron bankkártya
  • Amex bankkártya

A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen felára. A regisztráció és a Barion mobil alkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes. Nincs havi díj sem.

A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 256 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizze, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adja meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót. A böngésző zöld színnel jelzi, ha a fizetés biztonságos, és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja.
A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.

További információ és ingyenes regisztráció a Barion oldalán: www.barion.com

https://www.barion.com/hu/adatvedelmi-tajekoztato/

Előreutalás


Amennyiben rendelése ellenértékét banki átutalással kívánja kiegyenlíteni, válassza a „Közvetlen banki átutalás” opciót, és utalja át a megadott összeget Nagy Katalin E.V. 16200151-18571767 (Magnet Bank) számlaszámra.

Átutalásos fizetés esetén a megrendelés vételárát a szállítás megkezdése előtt kell kiegyenlítenie.

Fontos, hogy mindig az adott rendelés pontos összegét utalja, a közlemény rovatban pedig kizárólag csak az adott rendelés bizonylat számát tüntesse fel, másra nincs szükség!

Szállítási és átvételi módok és azok pontos árai

  • Foxpost csomagautomatába: 860 Ft szállítás plusz 200 Ft csomagolás
  • Foxpost házhoz szállítás: 1600 Ft szállítás plusz 200 Ft csomagolás

Tudnivalók a Foxpost csomagküldő szolgálatról


A webáruházban csomaautomatába illetve házhoz szállításssal megrendelt könyveket a Foxpost csomagküldő vállalat végzi kizárólag magyarországi címre!

Amennyiben Foxpost csomagautomatába kéri a megrendelt csomagot,  válassza ki a lakhelyéhez legközelebb eső FOXPOST automatát, és adja meg mobiltelefonszámát.

https://foxpost.hu/uzleti-partnereknek/automata-kereso

Mikor ér oda a címzetthez a csomag?

A rendelés beérkezését követően a csomagot két munkanapon belül eljuttatjuk egy Foxpost feladási automatába, majd onnan a Foxpost 1-3 munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Egyes automatáknál bizonyos időszakban (pl. karácsonyi időszak) esetenként megnövekedhet a kiszállítási idő.

Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, Vevő SMS-ben értesítést kap. Az üzenetben talál egy nyitókódot. Látogasson el az automatához, adja meg az nyitókódot és nyissa ki a rekeszt és vegye át a csomagot.

Fontos: Ne törölje az SMS-t, mert szüksége lehet rá, ha vissza szeretné küldeni a csomagot.

Házhoz küldés esetén általában két-három munkanap a kiszállítási idő, miután a futár átvette a csomagot az automatából.

A csomagot 3 naptári napig őrzik  a FOXPOST automatában.

A 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms és email értesítésben található. Ezen időpont után a futár kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvegyék a csomagot. Ha az átvételi időszakban munkaszüneti- vagy ünnepnap van (a hétvégi napok ide nem értendőek), abban az esetben automatikusan meghosszabbodik az átvételi idő.

Ha nem tudja  időben átvenni a csomagot, azt a Foxpost visszajuttatja az Eladóhoz, és azt csak újbóli szállítási díj megfizetése esetén tudjuk ismét feladni.

Hogyan veheti át a csomagot?

Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesítik a címzettet. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából.

Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.
A kiszállítást megelőzően sms-ben és email-ben értesítést küldenek a futár érkezési időpontjáról.
Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is.

Házhozszállítás esetén mi történik a csomaggal sikertelen kézbesítés esetén?

A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon. Amennyiben a csomagot nem veszi át a címzett, akkor azt visszaküldik a feladási pontra melynek költsége 500Ft. A csomagot csak újbóli szállítási díj (+500 Ft) megfizetése esetén tudjuk feladni.

Sikertelen kézbesítés esetén e-mail és sms útján küldenek értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. A futár elérhetősége a csomag érkezéséről szóló e-mail és sms értesítésben megtalálható, így szükség esetén a címzett egyeztethet vele a kézbesítés időpontjáról.

Mi a teendő, ha a csomagot sérülten vette át?

Kérjük ebben az esetben készítsen fényképet a csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról (a belső térkitöltő, térelválasztó anyagokról is) és a sérült termékről. Ezután kérjük, hogy töltse ki a Foxpost weboldalán található bejelentési űrlapot. Az űrlaphoz kérjük csatolja a sérülésről készített képeket. Bejelentését ez alapján fogják kivizsgálni, amelyről 30 napon belül tájékoztatást kap.

Amennyiben 14 napon belül elállna a vásárlástól, és a terméket automatába rendelte, a Foxpost útján visszaküldheti a megrendelt terméket. Sétáljon vissza az automatához, ahol korábban átvette a küldeményt. Az érintőképernyőn válassza ki a „Visszaküldés” opciót. Írja be egyedi nyitókódját, amellyel a terméket eredetileg átvette. Az ezután kinyíló rekeszbe tegye vissza a csomagot, majd csukja be az automata ajtaját. A Foxpost visszajuttatja eladóhoz a megrendelt terméket, Eladó pedig visszautalja a termék árát.

Elállási jog gyakorlásának menete


Ha Ön élni kíván elállási jogával, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát kérjük 14 napon belül juttassa el elektronikus úton hozzánk az info@genkulcsok.hu címre. Nyilatkozatát ugyancsak emailben visszaigazoljuk.

Kérjük a megrendelt terméket ezt követően 72 órán belül küldje vissza az Impresszumban megadott címre.  A termék Eladó címére történő visszaküldésének költsége Vásárlót terheli. Ha Vásárló eláll a szerződéstől, Eladó a visszáru termék  kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a szállítási költséget is. Eladó a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz.

Szavatosság és Jótállás


Hibás teljesítés esetén, (pl. nem a megrendelt könyvet küldtük, vagy az elküldött példány selejtes), kérjük haladéktalanul lépjen velünk kapcsolatba. A legrövidebb időn belül kicseréljük, és a visszaküldés költségeit megtérítjük.

Vonatkozó jogszabályok


A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
  • 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
  • 1997. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
  • 2011. évi CXX. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
  • AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról

AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)